Pozycjonowanie sklepu internetowego – skuteczny sposób zwiększenia zysków

Pozycjonowanie sklepu internetowego – skuteczny sposób zwiększenia zysków

Usługi

Obecnie sklepy internetowe prześcigają się w dotarciu do potencjalnego klienta. Jedną ze skutecznych form reklamy i promocji własnej marki jest zainwestowanie w pozycjonowanie sklepu internetowego. Współpracując z profesjonalną agencją z wieloletnim doświadczeniem, właściciele sklepów mogą mieć pewność wszczęcia działań, które przyniosą widoczne efekty.

Procedura pozycjonowania sklepu internetowego

Początkowym etapem pozycjonowania sklepu internetowego jest audyt strony, a następnie analiza branży oraz konkurencji. Po ustaleniu odpowiedniej strategii pozycjonowania, ustala się słowa kluczowe istotne dla branży sklepu. Kolejnym krokiem jest przeprowadzenie optymalizacji strony, działania content marketingowe oraz zwiększenie rozpoznawalności w sieci. W następnej kolejności przeprowadza się optymalizację konwersji i testuje użyteczność strony.

Pozycjonowanie platform sklepowych

Działania optymalizacji SEO przeprowadzane są na niemal wszystkich platformach sklepowych, a w szczególności na:

  • COMARCH,
  • SOTE,
  • PRESTASHOP,
  • SHOPER,
  • SHOPIFY,
  • IAI SHOP,
  • a także na wielu innych platformach.

Korzyści? Wzrost liczby odwiedzin i sprzedaży!

Głównymi korzyściami pozycjonowania sklepu internetowego jest przede wszystkim zauważalny wzrost sprzedaży. Wysoka pozycja sklepu w wynikach wyszukiwarki Google sprawia, że marka staje się zauważalna pośród konkurencji, a tym samym rośnie liczba odwiedzin na stronie.

Praca zespołu specjalistów

Aby osiągnąć założone cele oraz jak najlepsze wyniki sprzedaży, na sukces sklepu internetowego pracuje dedykowany zespół specjalistów. Każdy projekt wykonywany jest przez zgrany zespół specjalistów do spraw pozycjonowania, budowy profilu linków, content marketingu, optymalizacji konwersji oraz obsługi klienta. Tylko współpraca doświadczonych pracowników może zaowocować sukcesem.