Najczęstsze usterki w smartfonie

Najczęstsze usterki w smartfonie

Usługi

Nieważne jak bardzo dbamy, troszczymy się i uważamy na nasze telefony. Często zdarza się, że serwis Apple to jedyne wyjście, aby uporać się z wynikłą w nich usterką. Pracujący w salonie specjaliści z pewnością będą w stanie pomóc wielu osobom naprawić defekt uprzykrzający, a w wielu przypadkach uniemożliwiający, korzystanie z iPhone’a. Na co najczęściej narzekają właściciele swoich telefonów? Jaki los spotyka dużą część tych urządzeń? Tego dowiesz się z niniejszego wpisu.

Naprawa w serwisie Apple

Niefunkcjonalna bateria – jest to największa zmora posiadaczy telefonów, z wymianą której poradzić sobie może tylko profesjonalny serwis Apple.

Problem z nią związany jest natychmiast zauważany przez użytkowników danych urządzeń. Bateria zazwyczaj szybko się rozładowuje, bardzo powoli ładuje oraz czasami nie jest w stanie uzyskać 100% naładowania. W przypadku, gdy właściciel już długo jest w posiadaniu takiego telefonu, warto zdecydować się chociażby na pogwarancyjny serwis Apple. Wymiana baterii z pewnością poprawi kondycję całego urządzenia i zwiększy jego żywotność. 

Pajęczyna na ekranie

Mimo warstwy zabezpieczającej i profesjonalnego etui zdarza się, że ekran iPhone’a i tak zostanie uszkodzony. Naprawa Apple – czasami nie jesteś w stanie tego uniknąć. Do nieestetycznych linii i popękań ekranu można się przyzwyczaić.

Coraz częściej osoby posiadające taki wyświetlacz ustawiają tematyczne tapety, aby dobrze wyglądały na tle zaistniałych defektów. Jak najbardziej jest to kreatywne rozwiązanie. Problem pojawia się wtedy, kiedy ekran przestaje reagować na dotyk i staje się niefunkcjonalny. Warto w takim przypadku go wymienić. Nie trwa to długo, a każdy serwis Apple z pewnością podejdzie do tematu z należytym profesjonalizmem. 

Inne niechciane usterki

Usterki iPhone’a często wynikają również z intensywnego użytkowania urządzenia, co skutkuje potrzebą naprawy Apple w specjalistycznej placówce. Niedziałające wejście do słuchawek, zniekształcony dźwięk, zepsuty wyświetlacz, uszkodzone wejście do ładowarki, czy też telefon, który sam się wyłącza. Z takimi przypadkami zmagają się często pracownicy serwisów. Warto jednak zdecydować się na pogwarancyjny serwis Apple, niż wydać znacznie więcej na nowy telefon.